Audyt procesu sprzedaży

Audyt procesu sprzedaży

Usługa skierowana do właścicieli firm z sektora MŚP, dyrektorów sprzedaży, które prowadzą sprzedaż swoich produktów i usług.

 

Cel Usługi Doradczej:

Celem usługi jest diagnoza powodów braku oczekiwanych wyników sprzedaży przedsiębiorstwa, określenie poziomu efektywności aktualnego procesu sprzedaży oraz kierunków rozwoju. Celem audytu jest również dostarczenie wniosków z analizy strategicznej oraz określenie głównych punktów do planu Strategicznego celem optymalizacji procesu sprzedaży i zarządzania w zależności od zasobów i potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa.  

Korzyści dla przedsiębiorcy:

  • Obiektywna diagnoza powodów braku oczekiwanych przychodów ze sprzedaży
  • Dopasowanie działań „szytych na miarę” na skutek wniosków z analizy  obecnego procesu sprzedaży
  • Wzrost przychodów ze sprzedaży dzięki zastosowaniu odpowiednio dobranych rozwiązań
  • Oszczędność pieniędzy i czasu na inwestycję w działania niepoparte właściwą diagnozą np. nieodpowiednie działania handlowe, marketingowe czy technologie.
 

Program usługi:

Audyt trwa ok 3 godzin i odbywa się w siedzibie firmy lub zdalnie.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

To może cię zainteresować

Referencje

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń aby rozpocząć szkolenia, współpracę przy marketingu internetowym lub konsultacjach biznesowych

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń aby rozpocząć szkolenia, współpracę przy marketingu internetowym lub konsultacjach biznesowych

Napisz do nas