
Podstawy Marketingu. Część II
Usługa przygotowuje uczestnika do wykorzystania funkcjonalności mediów społecznościowych do skutecznej komunikacji oraz samodzielnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych.
Usługa przygotowuje uczestnika do wykorzystania funkcjonalności mediów społecznościowych do skutecznej komunikacji oraz samodzielnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych.
Usługa przygotowuje uczestnika do wykorzystania funkcjonalności mediów społecznościowych do skutecznej komunikacji oraz samodzielnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych.
Usługa przygotowuje uczestnika do wykorzystania funkcjonalności mediów społecznościowych do skutecznej komunikacji oraz samodzielnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i sprawnego tworzenia strategii komunikacji marki dla stworzenia marki rozpoznawalnej i chętnie wybieranej.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą radzić sobie w trudnych relacjach z klientami, podopiecznymi
Celem projektu jest przygotowanie do sprawnego zarządzania pracą zdalna i hybrydową menedżerów i kandydatów na menedżerów oraz specjalistów HR
Celem projektu jest przygotowanie Przedsiębiorców oraz kadry menedżerskiej i osób pretendujących na stanowiska menedżerskie do sprawnego i efektywnego delegowania zadań.
Celem projektu jest przygotowanie Przedsiębiorców oraz kadry menedżerskiej i osób pretendujących na stanowiska menedżerskie do sprawnego i efektywnego delegowania zadań.
Celem projektu jest przygotowanie menedżerów i kandydatów na menedżerów oraz specjalistów HR do zarządzania zasobami ludzkimi
Celem projektu jest przygotowanie menedżerów i kandydatów na menedżerów oraz specjalistów HR do zarządzania zasobami ludzkimi w zespołach składających się z pracowników z różnorodnych grup wiekowych w celu stworzenia skutecznej