W ramach współpracy doradztwa biznesowego w sprzedaży, wspólnie z Tobą, przeprowadzę analizę procesu sprzedaży oraz obsługi klienta w Twojej firmie. Wspólnie zdiagnozujemy obszary wymagające wzmocnienia lub poprawy. Następnie na podstawie przygotowanej i przedstawionej Ci analizy zaproponuję obszary do współpracy. Wspólnie przygotujemy strategię Twojego działu handlowego oraz sprecyzujemy cele i plan działań. Określimy cele sprzedażowe i jakościowe oraz skuteczne sposoby ich realizacji. W ramach współpracy zaproponuję zakres procesów i standardów pracy do wdrożenia i uporządkowania. Zadbam o wiedzę i rozwój kompetencji pracowników działu handlowego oraz wzrost motywacji do osiagania wyników. Przeanalizuję jak działa Twój system CRM i analityka w sprzedaży. Ważnym tematem będzie skuteczny proces sprzedaży i obsługi klienta przez Twój zespół handlowy. Następnym krokiem będzie skuteczne zarządzanie realizacją zadań i wykonywaniem założonych celów. Pozwoli Ci to skuteczniej, szybciej i łatwiej realizować swoje cele biznesowe, zwiększysz przychody, zyskasz więcej czasu i łatwiej zarządzisz procesami w swojej firmie.