Blog
Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkimi materiałami na naszym blogu.

Artykuł nr 21 Cele sprzedażowe. Co to są cele sprzedażowe i jak pracować z celami?
20.12.2022 Czym są cele. Cele kojarzą się nam z postanowieniami noworocznymi. A że już za niecałe 2 tygodnie skończy się bieżący rok, temat będzie nam

Artykuł nr 20 AUTOMATYZACJA PROCESÓW SPRZEDAŻY
Firmy prężnie wchodzą w automatyzację procesów marketingu i sprzedaży. Gartner podaje, że technologie te będą miały ogromny wpływ na gospodarkę i społeczeństwo w ciągu najbliższych

Podcast 23 Skuteczne rozmowy handlowe na podstawie książki pt. „Perswazyjny telemarketing” Bartłomieja Stolarczyka
29.11.2022
Dobry telemarketer prowadzi skuteczne rozmowy handlowe i jak mówi autor ”jest cały czas przy piłce. To nie znaczy, że trafi bramkę ale jest

Artykuł 19 ZNACZENIE RYNKU URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH W SPRZEDAŻY I DECYZJACH KLIENTÓW
25.11.2022
Zmienia się sprzedaż i to jest naturalny proces. Transformacja cyfrowa wpływa na decyzje zakupowe klientów. Powszechny dostęp do internetu, narzędzi i urządzeń cyfrowych ma

Podcast 22 Jak zwiększać efektywność sprzedaży?
22.11.2022
Krótki poradnik, na co zwracać uwagę aby zwiększać sprzedaż.
1. Cel właściciela lub właścicieli firmy.
2. Poczucie bezpieczeństwa i motywacja pracowników
3. Realne możliwości

Artykuł 18 JAK I PO CO BADAĆ POTRZEBY KLIENTA
17.11.2022
W dzisiejszej sprzedaży najbardziej liczą się doświadczenia klientów. Aby sprzedawać skutecznie trzeba pomóc klientowi nie tylko dostrzec wartość oferty, pokazać, uświadomić mu korzyści, ale

Podcast 21 Dlaczego w sprzedaży potrzebne są wskaźniki KPI?
14.11.2022
KPI lub inaczej wskaźniki biznesowe powinny wynikać ze strategii sprzedaży. Powinieneś określić odpowiednio do tego co i w jaki sposób sprzedajesz. Zacznij od

Artykuł 17 CZYM SĄ I PO CO WPROWADZAĆ WSKAŹNIKI KPI W SPRZEDAŻY
10.11.2022
Dzięki wskaźnikom KPI w sprzedaży możesz wpływać na zwiększenie skuteczności osiąganych wyników. Jakie wskaźniki biznesowe wdrożyć w sprzedaży?

Podcast nr 20 Zarządzanie konfliktem.
07.11.2022
Konflikty z zespołach sprzedażowych, którymi zarządzimy właściwie mogą przyczynić się do wzrostu motywacji w zespole, dać ludziom energetycznego kopa i spowodować pozytywne zmiany. Natomiast

Artykuł 16 GRUPY POKOLENIOWE A DECYZJE ZAKUPOWE KLIENTÓW
03.11.2022
Różnice pokoleniowe są dość znaczne. Wskutek tego różne jest postrzeganie rzeczywistości przez różne grupy wiekowe. Mamy obecnie pięć pokoleń na rynku podejmujących decyzje zakupowe.

Podcast nr 19 Cele sprzedażowe.
31.10.2022
Jak wyznaczać cele sprzedażowe zespołowi handlowemu? Jak z nimi pracować i jak mierzyć?

Artykuł nr 15 ON BOARDING PRACOWNIKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
27.10.2022
On boarding pracownika sprzedaży. Przed liderami sprzedaży jest zatem wyzwanie aby zapewnić sukces nowym sprzedawcom. W tym celu ważne jest stworzenie właściwego procesu on

Podcast nr 18 Część VIII Dlaczego szkolenia nie działają?
17.10.2022
W jaki sposób odbywa się wdrożenie procesu szkoleniowego? Co zyskasz dzięki wdrożeniu procesu szkoleniowego?

Podcast nr 17 Część VII Dlaczego szkolenia nie działają?
16.10.2022
Po drugie, szkolenie. Po trzecie, wdrożenie. Wdrożenie jest kluczowym etapem realizacji procesu szkoleniowego. To tu następuje przyswojenie wiedzy i właściwe zastosowanie jej w praktyce,

Podcast nr 16 Część VI Dlaczego szkolenia nie działają?
15.10.2022
Etap diagnozy rozpoczyna szkolenie. Diagnozę powinna przeprowadzić osoba posiadająca kompetencje jako menedżer sprzedaż, trener i praktyk sprzedaży.

Podcast nr 15 Część V Dlaczego szkolenia nie działają?
14.10.2022
Czym jest proces szkoleniowy? Proces szkoleniowy składa się z diagnozy, szkolenia i wdrożenia Proces szkoleniowy są to trzy etapy.

Podcast nr 14 Część IV Dlaczego szkolenia nie działają?
14.10.2022
Czy wiesz czym jest 5P?
POMINIĘCIE PRZYGOTOWANIA PRZESĄDZA PRZYSZŁĄ PORAŻKĘ

Podcast nr 13 Część III Dlaczego szkolenia nie działają?
13.10.2022
Dorośli, żeby mogli się efektywnie uczyć, powinni spełnić kilka warunków.

Artykuł nr 14 ŹRÓDŁA OBIEKCJI KLIENTÓW
20.10.2022
Źródła obiekcji klientów.
Skąd się biorą obiekcje Twoich klientów? Skąd masz wiedzieć czy klient podaje prawdziwe powody czy raczej szuka wymówki aby Cię zbyć,

Artykuł 13 JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ ROZMÓW HANDLOWYCH
12.10.2022
Jak zwiększyć skuteczność rozmów handlowych. Zbyt niska jakość prowadzonych rozmów handlowych z klientami często spędza sen z powiek przedsiębiorcom i właścicielom firm, których działalność