PODCASTY

Podcast 23 Skuteczne rozmowy handlowe na podstawie książki pt. „Perswazyjny telemarketing” Bartłomieja Stolarczyka

Ostatnio wróciłam do książki Bartłomieja Stolarczyka pt. „Perswazyjny telemarketing”. Jeśli nie czytaliście, to polecam. Bartłomiej, autor nazywa sprawy po imieniu i podaje wiele przykładów dlaczego jest taka grupa sprzedawców, którzy sobie świetnie dają radę w rozmowach handlowych, rozmowach telefonicznych. Jest też grupa sprzedawców, którzy nie osiągają tak dobrych wyników jak perswazyjni telemarketerzy.

Autor pokazuje różnice w jaki sposób działa perswazyjny telemarketer a ślepa kura. Jakie ma cechy oraz w jaki sposób się zachowuje perswazyjny telemarketer, jakie działania podejmuje, czym się kieruje i jak to się dzieje, że jest skuteczny. Autor pokazuje też tę drugą stronę. Czyli takich działań, które nie są oparte na świadomych wypracowanych metodach. Wyjaśnia w sposób bardzo prosty, banalny wręcz jak funkcjonuje tzw. w cudzysłowie „Ślepa kura” popełniając stale te same błędy. Bezpośrednio i z nutą humoru autor pokazuje czytelnikowi wiele różnych przykładów, które często zdarzają się w codziennej pracy sprzedawcy. Z pewnością czytając przypomnisz sobie Twoje własne błędy które pewnie kiedyś popełniłeś zanim doszedłeś do wprawy i stałeś się wybitnym sprzedawcą.

Chciałabym się podzielić z Tobą kilkoma przykładami, które mogą dać do myślenia i pomóc w skuteczniej sprzedaży i osiąganiu znacznie lepszych efektów.