Weryfikację poprawności i korektę działań w
procesie.
Eliminację „wąskich gardeł” w procesie.
Utrwalenie skutecznych działań.
W jaki sposób odbywa się wdrożenie procesu szkoleniowego:
Realizujemy w ciągu 2 m – cy po odbytym szkoleniu.
Ma formę indywidualnych konsultacji on-line.
Wybierasz pracowników do procesu wdrożenia
wdrożenie 4 etapowe, w tym 3 spotkania w odstępach 1-2 tygodniowych.
Po każdym spotkaniu otrzymasz raport podsumowujący poziom wdrożenia.
Ustalamy potrzebę przeprowadzenia szkolenia follow – up, o ile taka wystąpi.
Co zyskasz dzięki wdrożeniu procesu szkoleniowego?
Usprawnisz swój proces sprzedaży, a w efekcie przełoży się to na efektywność pracy handlowców.
Oszczędzisz czas – lepsze wyniki w krótszym czasie
Skrócisz czas obsługi poprzez świadomy wybór działań efektywnych
Będziesz profesjonalistą w oczach klienta
powtarzalność procesu da Ci powtarzalność osiągania planowanych efektów
kontrolę nad planowaniem sprzedaży
przewidywalność wyników