Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie realizować działania handlowe i z zakresu obsługi klienta skierowane do klienta B2C i B2B wykorzystując zasady dobrej organizacji pracy, kompetencje sprzedażowe i komunikacyjne.
Szkolenie pozwala nabyć umiejętności handlowe oraz pozwala poznać praktyczne metody efektywnego budowania zaufania i zaangażowania klienta. Różnorodność metod i narzędzi i dobór działań sprzedażowych jest kluczowe w sprzedaży i zapewnieniu zadowolenia klienta.
1. Wprowadzenie. Tajemnice skutecznej sprzedaży.
2. Siedem głównych błędów w sprzedaży i jak ich unikać.
3. Wyposażenie, umiejętności, atrybuty i profesjonalizm w pracy, standardy pracy i standardy etyczne w pracy handlowca.
•określenie celów i metod pracy własnej
• strategia sprzedaży
• ustalanie celów i monitorowanie efektów swojej pracy
• ustalanie priorytetów i sposobów pracy pod presją czasu i terminów
• radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami z zakresu sprzedaży
4. Zasady skutecznej komunikacji z klientem tj. komunikacja werbalna i niewerbalna oraz dobór kanałów komunikacji.
5. Efekt Pigmaliona – tworzenie pierwszego wrażenia i kierowanie się tym wrażeniem
6. Kim jest mój klient. Buyer Persona i typy osobowości klientów.
7. Typy osobowości, metaprogramy, różnice pokoleniowe a zachowania i potrzeby klientów.
8. Proces sprzedaży – czym jest jakie są jego etapy.
9. Prospecting czyli poszukiwanie oraz docieranie do klienta docelowego. Metody i kanały sprzedaży. Call calling i cold mailing.
10. Badanie potrzeb poprzez właściwe zadawanie pytań. Parafraza i klaryfikacja. Diagnoza potrzeb.
11. Jak budować zaangażowanie klienta w ścieżce zakupowej.
12. Prezentacja oferty, w której zakocha się Twój klient.
13. „Kamień w bucie” czyli jak dotrzeć do problemu klienta.
14. Jak pomagać, a nie zbijać obiekcje?
15. Jakich technik handlowych NIE STOSOWAĆ?
16. Wywieranie wpływu i skuteczna finalizacja.
17. Trudny klient. Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Obsługa posprzedażowa a lojalność klientów.
18. Budowanie długotrwałych relacji z klientami i praca na poleceniach. Budowanie skali.
19. Profesjonalna obsługa klienta. Czym jest i jak ją realizować.
20. Budowanie własnego autorytetu i rozwój dzięki pracy handlowca.
Jedno z lepszych szkoleń, które miałam w swojej karierze. Pani Ania jest ciepłą osoba, z dużym bagażem wiedzy i doświadczenia. Szkolenie przeprowadzone bardzo dokładnie i solidnie. Pani Ania odpowiadała na wszystkie pytania, które były jej zadawane. Szkolenie przeprowadzone zostało z dużą dawką informacji!!! Polecam z całego serca.
Miałam okazje uczestniczyć w jednym ze szkoleń Ani, które dotyczyło skutecznej sprzedaży w dobie transformacji cyfrowej i nie ukrywam zostałam pozytywnie zaskoczona. Widać, że Ania ma bardzo duże doświadczenie, a to z jaką łatwością idzie jej przekazywanie wiedzy zasługuje na podziw i uznawanie. Elokwentna, mądra i ciepła osoba.
Polecam PERFECTA Anna Miastkowska pełen profesjonalizm, dopasowanie się do potrzeb klienta, pełna dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, wieloletnie doświadczenie pracy z klientem
Bardzo chciałbym podzielić się moją pozytywną opinią na temat szkolenia z zakresu marketingu prowadzonego przez Annę Miastkowską. Jej wiedza, zaangażowanie i umiejętność przekazywania trudnych zagadnień naprawdę mnie zaskoczyły. Dzięki niej poczułem się pewniej w dziedzinie marketingu, a zdobyte umiejętności już teraz przynoszą widoczne efekty w mojej pracy. Dziękuję, Anno za inspirujące szkolenie!
Szkolenia prowadzone przez Panią Annę są profesjonalne i pełne zaangażowania a uczestnictwo w nich to czysta przyjemność. Polecam współpracę.