Skuteczna sprzedaż czyli pomaganie przez sprzedawanie.

Skuteczna sprzedaż czyli pomaganie przez sprzedawanie.

Grupa docelowa

Kurs skierowany jest do pracowników działów handlowych

Korzyści

Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie realizować działania handlowe i z zakresu obsługi klienta skierowane do klienta B2C i B2B wykorzystując zasady dobrej organizacji pracy,  kompetencje sprzedażowe i komunikacyjne.

 

Szkolenie pozwala nabyć umiejętności handlowe oraz pozwala poznać praktyczne metody efektywnego budowania zaufania i zaangażowania klienta. Różnorodność metod i narzędzi i dobór działań sprzedażowych jest kluczowe w sprzedaży i zapewnieniu zadowolenia klienta.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie. Tajemnice skutecznej sprzedaży.

2. Siedem głównych błędów w sprzedaży i jak ich unikać.

3. Wyposażenie, umiejętności, atrybuty i profesjonalizm w pracy, standardy pracy i standardy etyczne w pracy handlowca.

•określenie celów i metod pracy własnej

• strategia sprzedaży

• ustalanie celów i monitorowanie efektów swojej pracy

• ustalanie priorytetów i sposobów pracy pod presją czasu i terminów

• radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami z zakresu sprzedaży

4. Zasady skutecznej komunikacji z klientem tj. komunikacja werbalna i niewerbalna oraz dobór kanałów komunikacji.

5. Efekt Pigmaliona – tworzenie pierwszego wrażenia i kierowanie się tym wrażeniem

6. Kim jest mój klient. Buyer Persona i typy osobowości klientów.

7. Typy osobowości, metaprogramy, różnice pokoleniowe a zachowania i potrzeby klientów.

8. Proces sprzedaży – czym jest jakie są jego etapy.

9. Prospecting czyli poszukiwanie oraz docieranie do klienta docelowego. Metody i kanały  sprzedaży. Call calling i cold mailing.

10. Badanie potrzeb poprzez właściwe zadawanie pytań. Parafraza i klaryfikacja. Diagnoza potrzeb.

11. Jak budować zaangażowanie klienta w ścieżce zakupowej.

12. Prezentacja oferty, w której zakocha się Twój klient.

13. „Kamień w bucie” czyli jak dotrzeć do problemu klienta.

14. Jak pomagać, a nie zbijać obiekcje?

15. Jakich technik handlowych NIE STOSOWAĆ?

16. Wywieranie wpływu i skuteczna finalizacja.

17. Trudny klient. Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Obsługa posprzedażowa a lojalność klientów.

18. Budowanie długotrwałych relacji z klientami i praca na poleceniach. Budowanie skali.

19. Profesjonalna obsługa klienta. Czym jest i jak ją realizować.

 

20. Budowanie własnego autorytetu i rozwój dzięki pracy handlowca.

Informacje dodatkowe

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

To może cię zainteresować

Referencje

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń aby rozpocząć szkolenia, współpracę przy marketingu internetowym lub konsultacjach biznesowych

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń aby rozpocząć szkolenia, współpracę przy marketingu internetowym lub konsultacjach biznesowych

Napisz do nas