Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Zasady przeprowadzania zmiany w przedsiębiorstwie.

Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Zasady przeprowadzania zmiany w przedsiębiorstwie.

Grupa docelowa

Pracownicy, menadżerowie, kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za zarządzanie pracownikami lub odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwach MŚP przed którymi stoją wyzwania związane ze zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy i sa odpowiedzialni za przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwach.

Korzyści

Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie realizować działania handlowe i z zakresu obsługi klienta skierowane do klienta B2C i B2B wykorzystując zasady dobrej organizacji pracy,  kompetencje sprzedażowe i komunikacyjne.

 

Szkolenie pozwala nabyć umiejętności handlowe oraz pozwala poznać praktyczne metody efektywnego budowania zaufania i zaangażowania klienta. Różnorodność metod i narzędzi i dobór działań sprzedażowych jest kluczowe w sprzedaży i zapewnieniu zadowolenia klienta.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie. Tajemnice skutecznej sprzedaży.

2. Siedem głównych błędów w sprzedaży i jak ich unikać.

3. Wyposażenie, umiejętności, atrybuty i profesjonalizm w pracy, standardy pracy i standardy etyczne w pracy handlowca.

•określenie celów i metod pracy własnej

• strategia sprzedaży

• ustalanie celów i monitorowanie efektów swojej pracy

• ustalanie priorytetów i sposobów pracy pod presją czasu i terminów

• radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami z zakresu sprzedaży

4. Zasady skutecznej komunikacji z klientem tj. komunikacja werbalna i niewerbalna oraz dobór kanałów komunikacji.

5. Efekt Pigmaliona – tworzenie pierwszego wrażenia i kierowanie się tym wrażeniem

6. Kim jest mój klient. Buyer Persona i typy osobowości klientów.

7. Typy osobowości, metaprogramy, różnice pokoleniowe a zachowania i potrzeby klientów.

8. Proces sprzedaży – czym jest jakie są jego etapy.

9. Prospecting czyli poszukiwanie oraz docieranie do klienta docelowego. Metody i kanały  sprzedaży. Call calling i cold mailing.

10. Badanie potrzeb poprzez właściwe zadawanie pytań. Parafraza i klaryfikacja. Diagnoza potrzeb.

11. Jak budować zaangażowanie klienta w ścieżce zakupowej.

12. Prezentacja oferty, w której zakocha się Twój klient.

13. „Kamień w bucie” czyli jak dotrzeć do problemu klienta.

14. Jak pomagać, a nie zbijać obiekcje?

15. Jakich technik handlowych NIE STOSOWAĆ?

16. Wywieranie wpływu i skuteczna finalizacja.

17. Trudny klient. Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Obsługa posprzedażowa a lojalność klientów.

18. Budowanie długotrwałych relacji z klientami i praca na poleceniach. Budowanie skali.

19. Profesjonalna obsługa klienta. Czym jest i jak ją realizować.

 

20. Budowanie własnego autorytetu i rozwój dzięki pracy handlowca.

Informacje dodatkowe

Napisz lub zadzwoń do nas w celu uzyskania szczegółów na temat szkolenia.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

To może cię zainteresować

Referencje

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń aby rozpocząć szkolenia, współpracę przy marketingu internetowym lub konsultacjach biznesowych

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Napisz do nas e-mail lub zadzwoń aby rozpocząć szkolenia, współpracę przy marketingu internetowym lub konsultacjach biznesowych

Napisz do nas